Συγνώμη... σε βλέπω φιλικά!

Γυναίκες και άντρες σε όλο τον κόσμο, ξέρω πως όλοι σας μισείτε όσο τίποτα την κατάρα του να ακούσετε τις 3 παρακάτω λέξεις: "Σε βλέπω φιλικά"! Έχει συμβεί λίγο-πολύ στους περισσότερους από εμάς και πάντα σκεφτόμαστε το ίδιο πράγμα: "Είμαι άτυχος! Έκανα το λάθος να τον/την προσεγγίσω φιλικά από την αρχή και τώρα με βλέπει πιο πολύ σαν τον κολλητό του/της και τίποτα παραπάνω!". Άρα πιστεύεις πως σε βλέπει σαν φίλο... Άρα με λίγα λόγια όπως λένε και οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι "You have been Friendzoned"! Αγαπητέ μου αναγνώστη/αναγνώστρια όμως σου έχω τρομερά νέα...
Ποτέ δεν έχω βρεθεί στην δυσάρεστη θέση να μου πει κάποιος "Σε βλέπω φιλικά" αλλά το έχω πει πολλές φορές και όσες ακόμα και να το πω πάντα θα σκέφτομαι από μέσα μου ότι τους παραμυθιάζω. Ποιον κοροϊδεύεις; Δεν υπάρχει φιλία μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας. Αν κάποιος σου ρίξει χυλόπιτα με την δικαιολογία ότι σε βλέπει μόνο σαν φίλο ή φίλη πάει να πει ότι απλά ΔΕΝ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ! Αν τον ελκύεις τον άλλον ερωτικά δεν έχει σημασία αν σε έχει δει άβαφη ή αν σε έχει πιάσει στα πράσα να την παίζεις καθώς βλέπεις την τσόντα της Τζούλιας, αν έχει κλάψει στον ώμο σου όταν την παράτησε ο πρώην ή αν έχεις θαυμάσει τον κώλο μιας περαστικιάς μπροστά στα μάτια της! Αυτά δεν σε κάνουν αυτόματα φίλο ή φίλη! 
Από προσωπική εμπειρία θα σας πω ότι έχω φίλους και "φίλους". Οι φίλοι μου είναι άντρες στους οποίους νιώθω άνετα να μιλάω, ταιριάζω μαζί τους, μου φέρονται καλά και με κάνουν να γελάω αλλά δεν τους γουστάρω βρε παιδί μου! Δεν θέλω να πέσω στο κρεβάτι μαζί τους! Υπάρχουν και οι "φίλοι" μου με τους οποίους κάνω ότι ακριβώς θα έκανα και με τους απλούς μου φίλους μόνο που με αυτούς θα μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου ως κάτι παραπάνω. Άρα γνώριζε την διαφορά! Αν κάποιος σου πει ότι σε βλέπει μόνο φιλικά πάει να πει ότι δεν σε θέλει! Σταμάτα να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και να πιστεύεις ότι οι γυναίκες σε κάνουν κολλητό τους επειδή είσαι καλό παιδί, τις πας για ψώνια και τις κάνεις να γελάνε και οι άντρες σε βλέπουν σαν το φιλαράκι τους επειδή βλέπεις μαζί τους ποδόσφαιρο! Είναι η πιο ηλίθια δικαιολογία που υπάρχει!! Μεταξύ μιας γυναίκας και ενός άντρα υπάρχει μόνο το Σε γουστάρω ή Δεν σε γουστάρω. Όποιον δεν γουστάρεις τον κάνεις φίλο σου και όποιον γουστάρεις τον ρίχνεις στο κρεβάτι... απλό! Δέξου το ότι η φιλενάδα σου θα γδυθεί μπροστά σου μόνο για να σου δείξει το καινούργιο σουτιέν minerva που αγόρασε και το πιο σεξουαλικό υπονοούμενο που θα λάβεις από τον κολλητό σου θα είναι το "Θα σε γαμήσω" όταν θα παίζεται μαζί video-games... Όμως μην χάνεις κάθε ελπίδα. Υπάρχει πάντα και το σεξ μεταξύ φίλων!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Post a Comment