Ξυπνείστεεεεε!

Όλοι λίγο πολύ τον τελευταίο καιρό έχουμε ακούσει για τον Joseph Kony, τον περιβόητο Ουγκανέζο αρχηγό μιας αντάρτικης ομάδας που αρπάζει ανυπεράσπιστα παιδιά από το σπίτι τους εκπαιδεύοντας τα να γίνουν στρατιώτες, κάνει  ανθρώπους σουβλάκια στα κάρβουνα, βιάζει παρθένες και μπλα, μπλα, μπλα... 
Οκ, όλα αυτά είναι πολύ τραγικά συμφωνώ. Αλλά για πες μου βρε ΕΞΥΠΝΕ πότε ήταν η κατάσταση στην Ουγκάντα εντάξει; Τώρα ξαφνικά μου ευαισθητοποιήθηκες μωρή ποζερού του facebook και εσύ ψευτοχίππη της πούτσας και μου στέλνεις chain-mails και μου ποστάρεις status του στυλ "Κονυ 2012, σώστε αυτά τα ανυπεράσπιστα παιδιά"! 
Ου ρε! Τι έκανες εσύ όταν τα παιδάκια στην Ουγκάντα πέθαιναν πριν κλείσουν τα 5 τους χρόνια απλά επειδή δεν είχαν μια γουλιά νερό να πιουν; 
Αχ ναι, έπινες καφέ από τα starbucks στο Κολωνάκι. Και θύμισε μου τι έγραφες στο facebook όταν τα μικρά, ανυπεράσπιστα παιδιά της Ουγκάντας έπεφταν θύματα βιασμού όταν ήταν ακόμα νεογέννητα και ύστερα πέθαιναν από Aids? Χμμ, ναι πόσταρες κλαψομούνικα τραγούδια του Χατζηγιάννη στον τοίχο σου! Συγνώμη που σκάω την φούσκα σου... αλλά  στατιστικές έδειξαν ότι... Ο ΚΟΝΥ ΔΕΝ είναι ο πρώτος που έκανε κάτι τέτοιο!!!
Πολλά χρόνια τώρα τα παιδιά της Ουγκάντας και των υπόλοιπων χωρών σαν  αυτή, που είναι βουτηγμένες στα σκατά, πέφτουν θύματα κακοποίησης και εξαθλίωσης όχι μόνο από επιτήδειους ξένους που τα αρπάζουν από το σπίτι τους αλλά από τους ίδιους τους, τους γονείς. Παρ' όλα αυτά κανένας hipsterας δεν άφησε το πολύτιμο Αpple του στην άκρη και βγήκε να φωνάξει για το δίκιο τους στους δρόμους... τώρα σε πήρε ο πόνος που το προμοτάραν στις ειδήσεις και στο διαδίκτυο; Οκ, δεν είμαι και εγώ καλύτερη. Και εγώ ζω μια καλοβολεμένη ζωή και δεν κάνω τίποτα να βοηθήσω αυτά τα παιδιά αλλά τουλάχιστον δεν περιμένω να ακούσω την κατάσταση που βρίσκεται η Ουγκάντα από τις ειδήσεις και τότε να παώ και να φτιάξω t-shirt με στάμπα "Kony 2012: Η εκστρατεία" ή να το βάλω status ή να αλλάξω την φωτογραφία μου στο facebook! Σου έχω νέα... τα παιδάκια της Ουγκάντας ΔΕΝ πρόκειται να σωθούν από την θαυματουργή αλλαγή της φωτογραφίας σου ή της εκστρατείας που πήρες μέρος! 
Και για εκείνους που θα διαβάσουν το άρθρο μου και θα πουν: "Ναι, μπορεί να μην βοηθάω αλλά δείχνω σε αυτά τα παιδιά την συμπαράσταση μου και ότι δεν είναι μόνα και άκουσα το μήνυμα τους και πλέον έχω επίγνωση της κατάστασης!"! ΠΟΥΤΣΕΣ! Νομίζεις ότι το παιδάκι που πεθαίνει χαίρεται να ακούει τον αγώνα σου; Αν θες να βοηθήσεις πιάσε ένα ημιαυτόματο στο χέρι και άντε στην Ουγκάντα να πάρεις τον Κόνυ στο κατόπι. Πίσω από τον υπολογιστή σου αλλάζοντας status λέγοντας ότι η ψυχή σου σπαράζει γι' αυτά τα αθώα παιδιά και μετά από δύο λεπτά να πηγαίνεις στην κουζίνα σου και να τρως το ζεστό παστίτσιο της μαμάς ΔΕΝ είναι αγώνας κατά του Κόνυ και δεν θα κάνει καμία διαφορά στον κόσμο... Σοκαρίστηκες;

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Post a Comment